Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Gantz:O στο Netflix

Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και η ιστορική ημέρα που το Alita Battle Angel φθάνει στους Ελληνικούς κινηματογράφους, ευκαιρία να γράψω και εγώ για μια ταινία 3d Anime. Λόγο της μεγάλης μας εμμονής με το Νετφλιξ, αποφάσισα με απόλυτα δημοκρατικές διαδικασίες να ανοίξω μία νέα ενότητα στον Ναό, αυτή που σας μιλάω για τις σειρές που βλέπω στο Netflix και εσείς λέτε πόσο γαμάτα ψαγμένη είμαι. 

Μετά από σοβαρή σκέψη για το ποιο θα είναι το πρώτο μου Post σχετικά με το Netflix και με μεγάλο μου προβληματισμό μιας ώρα, αποφάσισα πως το πρώτο πράγμα που θα μιλήσω θα είναι ένα Anime και θα κάνω και ένα δίδυμο post γι'αυτό με το πρώτο μέρος να σας βρίσκει εδώ να διαβάζετε για την ταινία και το δεύτερο μέρος σας βρίσκει εκεί όπου μαθαίνετε περισσότερες λεπτομέρειες και ιστορίες πίσω από το anime:




Ε ναι λοιπόν, η πρώτη μας αναφορά σ'αυτή την ενότητα είναι για το Anime Gantz : O που για κάποιο αναθεματισμένο λόγο οι Ιάπωνες το έκαναν 3D και μας γύρισαν τα μυαλά ανάποδα.


"Μια ομάδα αγνώστων ξυπνάει σ΄ένα άδειο διαμέρισμα στο Τόκιο. Το μόνο κοινό πράγμα που έχουν μεταξύ τους ήταν πως το τελευταίο πράγμα που θυμούνται είναι τον εαυτό τους να πεθαίνει. Στο δωμάτιο κυριαρχεί μια μαύρη σφαίρα η οποία σύντομα τους δίνει εντολές, στολές και όπλα.
Οι πρωταγωνιστές αντιδρούν διαφορετικά μόλις αντιλαμβάνονται πως στην πραγματικότητα έχουν τηλεμεταφερθεί πριν πεθάνουν και πλέον η ζωή τους ανήκει στο Gantz (τη σφαίρα) και στο αρρωστημένο παιχνίδι που έχει στήσει. Οι πιο ψύχραιμοι καταφέρνουν να επιβιώσουν, οι πιο αφελής ή ατίθασοι πεθαίνουν στη στιγμή."

Αυτό είναι ένα γενικό σενάριο για το έπος του Gantz:O το οποίο αποτελεί ένα μικρό αλλά σημαντικό μέρος του franchise Gantz, για το οποίο μιλάω αναλυτικότερα στο δίδυμο ποστ στο προσωπικό μου blog.  Μπαίνοντας λίγο περισσότερο στο σενάριο η ταινία ξεκινάει με τους γνώριμους για όσους έχουν δει το anime πρωταγωνιστές να αγωνίζονται εναντίον τεράτων στην Σιμπούγια. Από τη πρώτη στιγμή βλέπουμε τον αρχηγό της ομάδας να βρίσκει τραγικό θάνατο και ξαφνικά την ομάδα να μεταφέρετε σ'ένα άδειο δωμάτιο. Στο ίδιο δωμάτιο που θα ξυπνήσει αργότερα ο 17χρονος πρωταγωνιστής μας ο οποίος βρίσκει άδοξο θάνατο κατά την επιστροφή από το σχολείο. 



Οι πρωταγωνιστές υποδέχονται τον νεαρό και του εξηγούν τι συμβαίνει, γρήγορα η δράση κλιμακώνεται και βλέπουμε πως ο σκοπός της μαύρης σφαίρας είναι να χρησιμοποιήσει τις χαμένες ζωές ως τρόπο προστασίας της γης από εξωγήινους. Ο νεαρός από νωρίς αντιλαμβάνεται οτι για να επιβιώσει θα πρέπει να πολεμήσει, αλλά ο χαρακτήρας του τον κάνει να βάζει την προστασία των θνητών και της ομάδας του πάνω από την προσωπική του ασφάλεια και φιλοδοξία. Ένας αληθινός αλτρουιστής που όμως θα καταφέρει να επιβιώσει σε έναν κόσμο που όλοι έχουν ως στόχο την προσωπική τους σωτηρία;    

Με μεγάλη μου χαρά βλέπω ότι το CGI και η 3D τεχνική βελτιώθηκε πολύ στην Ιαπωνία. Πιστεύω κάποιος που δεν είναι φανατισμένος όπως εγώ θα την απολαύσει περισσότερο. Οι ταινία είναι γεμάτη δράση, βία και γρήγορες σκηνές. Δράση που θα κουράσει ομολογουμένως γιατί κάθε φορά που κορυφώνεται....κορυφώνεται και άλλο...σαν ένας πολλαπλός γυναικείος οργασμός (που ακόμη πιστεύω είναι μύθος). Οπότε ο μέσος θεατής θα κουραστεί...Ναι αυτή η ταινία δεν είναι για όλους.


σκηνή από την ταινία Gantz:O
Το τέλος της ταινίας αποκαλύπτει ένα μυστικό που μόνοι οι πιο υποψιασμενοι θεατές περίμεναν και κυρίως αυτοί που έχουν την σχέση με το franchise που έχω εγώ. Για το οποίο μιλάω όπως είπα και πριν στην αντίστοιχη ανάρτηση στο blog μου.

Αυτό τον μήνα το Netflix Μου κρατάει παρέα και έχω ενθουσιαστεί με κάποιο από το υλικό που έχω βρει, στόχος μου είναι να ακολουθήσουν και άλλα δίδυμα ποστ σαν αυτό, ή να παρουσιάσω και άλλο υλικό από την πλατφόρμα που για κάποιο λόγο δεν είναι και τόσο εύκολο να βρεις αυτό που θες. Ενώ υπάρχουν πολλές σειρές των οποίων η παρουσίαση δεν είναι τόσο ξεκάθαρη. Ας ελπίσουμε πως αυτή θα είναι η αφορμή για μια πιο δημιουργική και ενεργή φάση στον Ιερό Ναό της Θεάς Καφροδίτης και πως οι απόψεις μου θα σας κινήσουν την περιέργεια για να δείτε ταινίες, σειρές ή εκπομπές που συνήθως δεν θα διαλέγατε. 

9 σχόλια:

kopria είπε...

υπάρχουν και άλλα GANTZ(Gantz, Gantz2) εκτός του Ο

Erisadesu είπε...

..κάποιος δεν διάβασε το δίδυμο ποστ στο αλλο το Blog....

Αρτίστα του βωβού είπε...

Δεν έχω δει ποτέ αυτά τα Γκαντζ, αλλά ενα πράγμα θα πω: Λίζα, είσαι απίστευτα γαμάτα ψαγμένη!

Erisadesu είπε...

Είδες, όλο το λένε, μη νομίζετε οτι το λέω μόνο εγώ

kopria είπε...

ok.. το είδα τώρα, αλλά someone had done his homework

kopria είπε...

by the way... πρέπει να ήμουν 8-9 χρόνων όταν εντρύφησα στο anime με το space battleship Yamato... Η σειρά που εκτόξευσε το είδος. Το 2010 έγινε και το live action
Saraba Erisadesu

Leviathan είπε...

Αααα αυτό πρέπει να το τσεκάρω!!! Εξαιρετικό φαίνεται!!! Θα το βάλω στο πρόγραμμα!
Πολύ καλό μεσημέρι εύχομαι 😀
🌼

Leviathan είπε...

Καλό μήνα εύχομαι 🌼
Τα φιλιά μου

Erisadesu είπε...

@kopria δεν θυμάμαι κομμάτι της ζωής μου χωρίς την συντροφιά των anime, το πρώτο anime που είδα και νομίζω όλοι είδαμε ήταν η Μάγια η Μέλισσα, ακολούθησε η Χαιντι, η Κάντυ, ο Καμπαμαρού, η Λαγουδοπολιτεία. Το έπος με το Battleshihp Yamato και αυτό μεγάλο κομμάτι της ζωής μου, για το real action είχα πολύ μεγάλες προσδοκίες με τον πρόλογο που έφαγα και το μαρκετινγκ που ειχαν στήσει..ειδικά οταν ο Κιμουτάκου είπε πως δεν πληρώθηκε για να δωθεί ο μισθός του στα special effet με ψάρωσε. Πράγματι ήταν καλή ταινία με πολύ καλά εφέ...πολύ καλά εφέ για την Ιαπωνία...αλλά το αποτέλεσμα θυμάμαι δεν μ'είχε ενθουσιάσει.

@Leviathan είανι χαρά μου να σε βλέπω να βολτάρεις στο blog μου. Ελπίζω μέχρι τώρα να είδες την ταινία, αλλά να είδες και τις υπόλοιπες ταινίες που ανάφερα στο δίδυμο ποστ.
Καλό μήνα και φυσικά έχεις τα φιλιά και την αγάπη μου

υγ. ένας θεός ξέρει γιατί δεν μου ήρθαν ειδοποιήσεις για τα σχόλια σας.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...