Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

5 Τύποι Καλεσμένων που συναντάς σε κάθε Γάμο

Είμαι η Θεά Καφροδίτη και σήμερα επιλέγω να ακουστεί η φωνή μου μέσα από το Guest Post που έχει ετοιμάσει το Λαζαρίνι.

Guest Post από το Λαζαρίνι είναι η άξια Ιερή μου Δούλη και Άθλια Κόρη της οποία κείμενα συναντάτε και μπορείτε να διαβάσετε στο Repanaki.gr

Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξεκίνησαν όλα. Είναι τόσο θολά στο μυαλό μου... Πρέπει να ήταν πριν περίπου 5 χρόνια όταν το πρώτο προσκλητήριο από το φιλικό και ευρύτερο περιβάλλον μου, έφτασε στα χέρια μου. Αρχικά η χαρά μου ήταν μεγάλη διότι, δεν είχα καλύτερο από το να ντύνομαι και να στολίζομαι με σκοπό τις κοινωνικές συνευρέσεις. Όμως όχι πια. Μέσα σ ’αυτήν την πενταετία στοιχεία της προσωπικότητάς μου έχουν αλλοιωθεί και ανάμεικτα συναισθήματα τρόμου και απόγνωσης με κυριεύουν κάθε φορά που η άνοιξη πλησιάζει και ξέρω καλά τι θα ακολουθήσει μέχρι το τέλος του φθινοπώρου.



 Οι εμπειρίες μου όμως αυτές εκτός από το να με εξελίξουν (αρνητικά) ως άνθρωπο, μου πρόσφεραν παράλληλα και το δώρο της γνώσης. Τη δυνατότητα δηλαδή να ξέρω τι ακριβώς θα γίνει και ποιους ανθρώπους θα συναντήσω σε ΚΑΘΕ γάμο ή γαμοβάφτιση. Ας δούμε λοιπόν 5 τύπους καλεσμένων σε γάμο που ακόμη και ένας ερασιτέχνης με λιγότερη πείρα στην πλάτη του θα αναγνώριζε εύκολα.



1. O Γυπαετός: Αγαπημένη κατηγορία αντρών που μόλις λαμβάνουν προσκλητήριο γάμου τρίβουν τα χέρια τους από ευχαρίστηση. Ετοιμάζονται επιμελώς και σκάνε μύτη στην εκκλησία άνετοι και ωραίοι, πηγαίνοντας σε μια άκρη όπου έχουν τέλεια οπτική επαφή και μπορούν να παρατηρήσουν όλους τους καλεσμένους. Είναι συνήθως συνοδευόμενοι από έτερο αρπακτικό κολλητό αβαντάροντας ο ένας τον άλλο. Δουλεύουν ξεχωριστά όμως.


via GIPHY

Σταμπάρουν λοιπόν και κατηγοριοποιούν ήδη από την εκκλησία όλο το θηλυκό πληθυσμό του γάμου, με σκοπό να προσεγγίσουν στο γλέντι αυτές που ξεχώρισαν και ως επί το πλείστον είναι ασυνόδευτες. Έτσι λοιπόν αν είσαι μόνη ελεύθερη κοπέλα σίγουρα θα έχεις συναντήσει το είδος αυτό, που θα έρθει ξαφνικά και θα χορέψει δίπλα σου ακόμα και το «Νυφιάτικο» κοιτώντας σε με νόημα, θα πέσεις πάνω του βγαίνοντας από την τουαλέτα οπού αυτός ήδη θα πλένει τα χέρια του, θα τον δεις να σηκώνει το ποτήρι του όταν πας να τσουγκρίσεις με τη νύφη και θα είναι εκεί όταν πας να σηκωθείς να φύγεις για να σε ρωτήσει γιατί φεύγεις τόσο νωρίς και αν θες να συνεχίσεις με αυτόν και την παρέα για κανένα ποτάκι (η παρέα δε θα έρθει ποτέ- νόμος). Μην τρομάξεις. Είναι η δουλειά του.

2. Η Γυπαετός Δεν υπάρχουν πολλά να πούμε για τη κατηγορία αυτή, την ξέρεις, τη γνωρίζεις ίσως και να την έχεις πάρει. Συνήθως φίλη της νύφης, εξαιρετικά ελαφριά ντυμένη. Γνωρίζει τη δύναμή της και θα τη βρεις πιθανόν να μοιράζει μπομπονιέρες, μπροστά μπροστά στο χορό και σε κεντρικό σημείο να πίνει το κρασί της. Γαλουχημένη με αξίες τύπου «στους γάμους γίνονται τα καλύτερα κονέ» θα σκανάρει ό,τι κινείται γύρω της και ο ΟΠΑΠ το δίνει 1,02 να καταλήξει για ποτό με τον γυπαετό. Ή έστω φίλοι στο facebook.


3. Το παιδί Σκλάβος aka Γιουσουφάκι: Είναι το παιδί που πιθανόν κανένας από το ζευγάρι δε γνωρίζει. Η ηλικία του κυμαίνεται από 7 έως 11 ετών, δεν έχει φύλο και είναι συνήθως το παιδί μιας φίλης της μαμάς της νύφης ή του γαμπρού. Θα το συναντήσεις ήδη από το προγλέντι που έκανε η νύφη στην αυλή του σπιτιού της, να μοιράζει φρουτοσαλάτα σε κάθε τραπέζι, να φέρνει καρέκλα για να ανέβει η κουμπάρα να χορέψει και να πηγαίνει τα κρέατα στον πατέρα-ψήστη για να τα βάλει στη σχάρα. Θα το δεις στην εκκλησία να μοιράζει ρύζι και μετά να βγαίνει τρέχοντας στο σταντ με το στολισμό για να κουβαλήσει και να μοιράσει μπουκαλάκια με νερό στους καλεσμένους και μετά φυσικά στο γλέντι να διώχνει τα άλλα μικρότερα παιδάκια από την πίστα για να χορέψει το ζευγάρι. Δεν τον ξέρει κανείς όμως είναι ένας γνήσιος στρατιώτης, ένας αφανής ήρωας. Δουλεύει μόνος του και θα ανταμειφθεί στο τέλος της βραδιάς τρώγοντας όση τούρτα περισσέψει ή κάνοντας βουτιά στο σιντριβάνι σοκολάτας.

4. Ο κοιλιόδουλος θείος: Είναι ο μεσήλικας θείος που όλοι έχουμε και περιμένει να αδράξει μια τέτοια ευκαιρία ώστε να φάει δίχως αύριο. Οι εξετάσεις του έχουν βγει σε κακό χάλι και η θεία δεν του επιτρέπει να φάει τίποτα. Οπότε ο γλυκούλης περιμένει το γάμο του ανιψιού για να καλύψει τα κενά του τελευταίου μήνα. Θα τον δεις και στο προγλέντι πάνω από την ψησταριά να δίνει εντολές στο παιδάκι σκλάβο, αλλά και στο σπίτι πριν το γάμο να τρώει κρυφά τους μπεζέδες και τα διακοσμητικά μπισκότα γαμπρός-νύφη. Στο γλέντι θα δώσει όλο του το είναι καθώς δεν ξέρει πότε θα του ξαναδοθεί η ευκαιρία για όργιο φαγητού και δε θα σταματήσει μέχρι τις πρώτες μεταμεσονύκτιες ώρες όπου θα του ανακοινώσει η θεία ότι πρέπει να φύγουν. Ενδιάμεσα φυσικά θα του έχουν γίνει παρατηρήσεις ώστε να αφήσει κάτω το πιρούνι, και θα το κάνει για λίγο, μόνο για να κάνει κάποια πρόποση στο μικρόφωνο συνοδευόμενη από κάποιο καθόλου αστείο αστείο για τα δεινά του γάμου. Σύντομα θα καταλάβει ότι δε γελάει κανένας και θα συνεχίσει τη δουλειά του.

Λοιπόν πιστοί, ποιος θεωρείτε ότι είναι ο 5ος τύπους καλεσμένου που συναντήσατε εσείς σε κάθε γάμο που πήγατε; Ο πιο γραφικός θα συμπληρωθεί στη 5η θέση.

Θέλετε και εσείς να γράψετε Quest Post στο ναό μας και να μπείτε στο Hall of Shame; Δεν έχετε παρά να το ζητήσετε και να πουλήσετε τη ψυχή σας στη Θεά Καφροδίτη.

9 σχόλια:

Πρόεδρος Α.Π.Ι. είπε...

Ο τυπάς που πηγαίνει σε οποιαδήποτε εκδήλωση (όχι μόνο σε γάμους), βρίσκει τσάμπα πιοτό και μέχρι να έρθει το ζευγάρι έχει γίνει ήδη πίτα, είναι στην πίστα όλη την ώρα (και κατεβαίνει μόνο για να πιει ένα ποτήρι ακόμα), παίρνει μονότερμα το ζεϊμπέκικο, παραπατάει σε κάθε χορό, ενίοτε κάνει τσαμπουκάδες στους σερβιτότους και την επομένη συζητάνε όλοι για το πόσο χάλασε αυτός το γάμο με τις μαλακίες που έκανε.

Υ.Γ.: Όχι, δεν είμαι εγώ.
Υ.Γ.2: Γραφικός τύπος σε γάμο στην Κρήτη. Ο καραβόσκαρος που το παίζει μάγκας και νταής, χορεύει μόνο κρητικά (αν χορεύει), καλεί όποιον βρίσκεται σε απόσταση 150 μέτρων να πιεί κούπα μαζί του, μιλάει ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΑΡΧΙΔΙ δυνατά για να τον προσέξουν, γελάει σαν πλυντήριο και αν ο γάμος είναι σε εξωτερικό χώρο, βγάζει πιστόλι ή καραμπίνα (ότι έχει πρόχειρο) και πυροβολάει στον αέρα ή στις λάμπες πάνω από τα τραπέζια των καλεσμένων. Επίσης φωνάζει ανά 3λεπτο τους σερβιτόρους να του φέρουν κρέας και κρασί στο τραπέζι του ενώ έχει ήδη 4 πιατέλες γεμάτες κρέας και 18 κανάτες γεμάτες κρασί καθώς το πιλάφι κυλάει αργά αργά με τη δύναμη της βαρύτητας στα μούσια του.

Erisadesu είπε...

Προεδράρα καλά τα λες, αλλά αυτό τον τύπου που αναφέρεις τον έχω πετύχει μόνο σε γάμους νοτίων και σε έναν γάμο στην καστοριά, οπότε πιστεύω έχει να κάνει με τη γεωγραφική θέση και το συναντάς περισσότερο στη νότιο Ελλάδα...

Εγώ θέλω να πω, πως σε όλους τους γάμους που έχω πάει υπάρχει μια κυρία με κόκκινα μαλλιά και ηλεκτρικ φόρεμα...μόνο σε ένα γάμο δεν την είδα μέχρι που κατάλαβα ότι ήμουν εγώ αυτή.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Ετοιμαζόμουν να διαβάσω το ποστ, αλλά πήρε τηλέφωνο ο Βαγγέλης να πάμε να πιούμε κανένα δροσιστικό στο Beetle, που βάζει σήμερα μουσική ο φίλος μας ο Γιώργος ο Σουίνγκ και φεύγω τρέχοντας. Εγώ δεν ήθελα, αλλά με ξέρεις, τραβάτε με κι ας κλαίω!
Οπότε, αύριο η ανάγνωση!

Αρτίστα του βωβού είπε...

Εδώ είμαι και πάλι...
Αρχικά να πω ότι μου άρεσε πολύ το ραπανάκι.γρ!
Κατά τα λοιπά, δεν έχω συναντήσει κανέναν από τους τύπους που περιγράφεις, διότι απεχθάνομαι τους γάμους και όταν πρέπει να πάω, το κάνω αναγκαστικά και μετά από απειλές από τον κ. Μήτσο, δεν μπαίνω ποτέ στην εκκλησία περιμένοντας στωικά να φύγει ο πολύς ο κόσμος και μετά μπαίνω από τις πλαϊνές πόρτες, για να χαιρετίσω και να πάρω μπομπονιέρα. Εννοείται ότι εάν τα κουφέτα είναι με αμύγδαλο και όχι με σοκολάτα, εκνευρίζομαι πάρα πολύ και βρίζω θεούς και δαίμονες, αλλά και τους νεόνυμφους.
Φυσικά, έχω πάντα μια καλή δικαιολογία και δεν πηγαίνω στα τραπεζώματα, ευτυχώς εδώ συμφωνεί και ο κ. Μήτσος, διότι εάν απεχθάνομαι τους γάμους, τα τραπεζώματα τα σιχαίνομαι.
Όμως, δεν θα τη γλιτώσω.
Θα πάω του χρόνου τον Ιούνιο σε έναν γάμο και θα φάω στη μάπα και το τραπέζωμα,
Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, καθώς με έχει καλέσει ο γιος μου στον γάμο του και καταλαβαίνεις, μάλλον, δεν θα ήταν πρέπον να απουσιάζω.
Ας έχει χάρη που υπεραγαπώ το κορίτσι που νυμφεύεται, αλλιώς θα ήμουν ικανή να του στείλω sms "Η ώρα η καλή"!
Φυσικά του έκανα μια πρόταση να κάμουν πολιτικό και μετά να πάρουν την παρέα τους και να πάνε σε κανένα μπιτσόμπαρο να το ξημερώσουν, αλλά όοοοοοοοοοχι, μην την ακούσει τη μανούλα μια φορά!
Βέβαια, μου έταξε ότι στο τραπέζωμα θα έχει και καρότσι με παγωτά, οπότε αυτό είναι ένα συν στην όλη ιστορία.
Άρα, αυτό το ποστ εάν το είχες δημοσιεύσει του χρόνου τον Ιούνιο, θα μπορούσα να σου γράψω για την πιο γραφική που έχω συναντήσει έβα σε γάμο.
Και θα ήταν η αρτίστα στο ρόλο της μητέρας του γαμβρού!
Νομίζω ότι θα κέρδιζα την 5η θέση!

SophieLaz είπε...

Αγαπητέ Πρόεδρε Α.Π.Ι, πολύ σοφά αναφέρεις α)το τζαμπατζή φίλο που γνωρίζει το πρόγραμμα όλων τον εκδηλώσεων όλου του χρόνου όπου μπορεί να πηγαίνει και να παρασιτεί εις βάρος άλλων ανθρώπων που απλά θέλουν να μοιραστούν τη χαρά τους (λέμε τώρα). Επίσης να πω ότι σε γάμο στην Κρήτη δεν έχω πάει αλλά ο υπερσπαστικός που προσπαθεί να τραβήξεί όλα τα βλέμματα πάνω του μου είναι οικεία φυσιογνωμία και αξίζει μια υποψηφιότητα για την πέμπτη θέση.
Αρτίστα του βωβού καταρχήν το επανάκι σ'ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια και κατα δεύτερον αλήθεια σε παρακαλώ θέλεις να με υιοθετήσεις και να μην πηγαίνουμε μαζί σε γάμους; :(

Erisadesu είπε...

O γιος σου έχει πρόβλημα...όλοι θέλουμε μια μητέρα που δεν θελει εκκλησιαστικό γάμο...και ο γιος σου που την έχει πάει στην εκκλησία..κρίμα...πολύ κριμα...
Ωστόσο με αυτό που λες θυμίσου το χρόνου θα κάνεις εσύ guest post ως η μητέρα του γαμπρού!!!

Λαζαρίνι σε παρακαλώ μη τρομάζεις την αρτίστα

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ολοι αυτοί που περιγραφεις ναι... βρισκονται στους γαμους.. αλλα τους έχουν καταλαβει όλοι και δεν τους δινουν σημασία..χα..χα..!! τον πέμτο ακομα δεν τον έχω βρει..!!
ειναι κάποιοι γαμοι ομως (οπως αυτός της αρτίστας..χα..χα... εννοειτε όχι της ιδίας αλλα του ιού της) που δεν μπορείς να τους αποφύγεις όποτε τα βλεπεις όλα .. θελεις δεν θελεις...!!! να περνας όμορφα καλο καλοκαιρακι .. φιλακιαααα!!!

Αρτίστα του βωβού είπε...

@Σοφιελάζ
Χωρίς δεύτερη σκέψη, η απάντηση είναι "Ναι! Θα σε υιοθετήσω!" Μπορεί να μην έχω να σου δώσω περιουσία, αλλά θα περνάμε τέλεια στους γάμους που ΔΕΝ θα πηγαίνουμε!

Αρτίστα του βωβού είπε...

@Λίζα
Κρίμα δεν θα πει τίποτα!
Φαντάζομαι όμως ότι κάνει την επανάστασή του, την οποία δεν έκανε στην εφηβεία.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς η μάνα κουράγιο!
Καλά να είμαι και θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι με τα ποστ που θα κάνω για τον γάμο!
Και γκεστ ποστ και στο βλογ μου ποστ και θα βγάλω το άχτι μου στα ποστ!
Κοινώς την έχει βαμμένη το παιδάκι μου! Μουάχαχαχα!

Άντε καλέ, εδώ θα πάω στον γάμο του γιου μου, το Λαζαρίνι θα με τρομάξει;



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...