Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

10 Λόγοι Πανικού πριν την Ορκομωσία

Εντάξει.Ορκίζομαι.Την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου.Μπράβο μου.

Τώρα ΤΙ???

Ακολουθεί η Λίστα της Παράνοιας για κάτι που θα κρατήσει κανά λεπτάκι.



1.ΔΙΑΙΤΑ
Ελπίζοντας για κάποιο δικό μου λόγο πως ορκίζομαι Οκτώβρη πίστευα πως έχω όλο το χρόνο μπροστά μου να χάσω εκείνα τα 5 κιλά.Και όχι μόνο δεν τα έχασα αλλά έβαλα και ό,τι είχα χάσει απ το μαρτυρικό ταξίδι στον Πόντο σε μια κρίση τύπου"είμαι σπίτι μου,ας φάω ό,τι στερήθηκα και δεν πειράζει η τουαλέτα είναι δίπλα".

2.ΜΑΛΛΙΑ
Μετά από ένα καλοκαίρι με ήλιο και θάλασσα το μαλλί μου έχει πάρει μια γαμάτη απόχρωση δε λέω αλλά δεν πολυταιριάζει με τη ρίζα που έχει κατέβει ως τ αυτί με το γνωστό αποτέλεσμα να μοιάζω με γύφτισσα.Οπότε μπαίνω στο δίλημμα"τα βάφω ή τα γυρναω στο φυσικό μου?" και προφανώς"τα κάνω χτένισμα(απόφαση που κάποτε οδήγησε στο να έχω τρία κεφτεδάκια στο κεφάλι μου)ή τα κάνω πιστολάκι¨.Το γεγονός ότι μπορεί να μην προλάβω τίποτα απ αυτά είναι επίσης αγχωτικό.

3.ΡΟΥΧΑ
Τι μπορείς να βάλεις 10 ηώρα το πρωί και να μη φαίνεσαι σα να γυρνάς τώρα απ τα μπουζούκια(που δεν πηγαίνω έτς κι αλλιώς)?Εντάξει,φόρεμα αλλά τι?Τυχόν προτάσεις δεκτές.

4.ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
Πολύ θα θελα να σκάσω μύτη με τα πανέμορφα,πανύψηλα,μάυρα πέδιλα μου αλλά μου τη σπάει η εξής λεπτομέρεια:ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ.Εξάλλου είναι και κανά δυο σκαλάκια που πρέπει ν ανέβω κατά προτίμηση όρθια κι όχι σερνάμενη μετά το πέσιμο.

5.ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ
Πώς καλείς τον κόσμο?Με ανατριχιαστικό sms τύπου"Ορκίζομαι και η παρουσία σου θα με γέμιζε χαρά"?Το μόνο που λείπει μέτα είναι το εξής: "η ψήφος σου μπορεί να μου δώσει δύναμη".Σιχαίνομαι τις τυπικές επισημότητες...

6.ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Οι φωτογράφοι κάνουν τη δουλειά τους.Εσύ τι φταις?Μαζεύονται σαν τρελοί γύρω σου κι εσύ μη έχοντας την απαιτούμενη εξοικείωση με τα φλας απλά παίρνεις το μαγκωμένο χαμόγελο που δεν φτάνει στα μάτια και λέει:απ αυτή τη γωνία λες να φαίνεται το προγούλι μου?
Άσε που μετά πρέπει να βγεις φωτό με όσους καημένους έλαβαν το παραπάνω ανατριχιαστικό sms και επέλεξαν να ρθουν να σε δουν απ το ν αλλάξουν πλευρό.

7.ΠΑΡΑΝΟΙΑ
Λες να μην το πήρα το πτυχίο τελικά?Λες να χρωστάω κανά ξεχασμένο ακόμη και τζάμπα σημαιοστολίστηκα?Και στον κόσμο τι λες?"Συγγνώμη,next time."?

8.ΔΩΡΑ
Τι παρανοϊκό μπορεί να σε φέρουν αυτή τη φορά?Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ελπίζεις ότι δεν θα γεμίσεις πένες ή στυλό και ότι η Μαρία κι η Μαριέτα θα θυμηθούν ότι στα γενέθλια σου δεν σου φέραν ποτέ την extended version του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών 3(κουφάλες τζαμπατζήδες).

9.ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
Δεν είμαι σίγουρη αν θα κάνουμε αλλά πρέπει να γεμίσω τη λίστα.

10.H EΞΟΔΟΣ
Πού θα βγούμε το βράδυ?Τι μπουκάλια να κλείσω?ΘΑ ΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ YARDTRIP ΔΙΑΒΟΛΕ?

ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ!ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ!

20 σχόλια:

Wrong Guy είπε...

Ναι,αλλά δε μας είπατε ποια από τις 2 κάνει αυτό το μεγάλο βήμα

Erisadesu είπε...

εννοείται η Dano εγώ και πτυχίο να πάρω η ορκωμοσία θα γίνει στην κρήτη και δεν θα πάω.

μαλάκα Dano φόρα ότι θες
εγώ λέω να ντυθείς gothila Και να κάνεις το γνωστό σύμβολο στους φωτογράφους
Rock On!!!!!!!!

όσο για δώρο ένα θα σου πω.
Παρτα τρία μου

kafouroutsos είπε...

Htan mia fora ena ptihio ena metaptihiako kai ena Phd kai perpatousan sto dromo. Tous vriskei sto dromo o driokolaptomenos tin panagia mou kai tous leei ekthamvos: Nihtose horis liontari?
To metapthihiako leei nai kai to kanei oraio tragoudi. To didaktoriko epidi zilepse kai vgazontas to pouli tou arhizei na kiniaei to ptihio, katoteri vathmida on. Telos panton egine mia katastasi tis poutanas kata tin opoia gamihike polis kosmos, o enas gamouse ton allo o allos ton dio kai oloi mazi ton pousti ton psomiadi gamo tin panagia tou. Auta

p.s Sigharitiria. A eho kai mia eggimeni idea gia eksodo. Ksekinas me yardtrip i enalaktikos kana stones. Pinete mpires ospou na hreiastei na ksekoumposete koumpi apo to fouskoma. Feugete kai pate ladadika sto eightball, akoute to war ensemble, gamate kana dio sto ksilokai pinete alles 3 mpires. Etsi pos eiste gamatoi apo to headbanging, feugete kai pate mouses. Anoigete dio mpoukalia, sas anoigoun ta kefalia oi portierides kai isihazete.

Neverlandean είπε...

Το ότι πρέπει να πασάρεις στη φαμέλια ότι η ορκομωσία σου αναβάλλεται επ' αόριστον μετράει για λόγος πανικού;

Erisadesu είπε...

kafouroutso... μάλλον μπερδέυεσε...
οι νύχτες μας ξεκινάν με yardtrip και καταλήγουν στα λαδάδικα στο Dizzy συνήθως. το 8ball ήταν καλύτερο πρόπερσι.

o ψωμιάδης τον παίρνει...

κάτι comments σαν αυτά με κάνουν να πιστεύω ότι η θεσσαλονίκη είναι χωριό ακόμη

neverlandean : ελπίζω να ακούσει την συμβουλή σου αλλά πολύ το αμφιβάλω.

OtiousSlim είπε...

Skepsouto ligo se parakalo kai apofasise ti thema thes na anaptiksoume epitelous.isos gia tis tsitsifies ti tha eleges?Tha ehei kai bol maske me pirotehnimata ksereis.Sto strato me fonazane boundy ala pote den rihno sokolata sti zahari giati mazeuei korious.Iparhei kai i maria i opoia nomizei oti einai nauagosostis.prota mas les epeidi eides kai kanane eipane kai meta emeis apofasisame oloi mazi oti auto tha tane to kalitero thema pros anaptiksi.I thessaloniki den einai horio oi foveies mas omos panda vgazoun auta pouhoume mesa mas sti fora.To ptihio ti to theles?

Erisadesu είπε...

otiousslim είσαι εκτός θέματος - 20 πόντοι

Wise_One είπε...

Δίαιτα δεν προλαβαίνεις. Μαλλιά, πρέπει να δούμε φωτό για να προτείνουμε. Ρούχα, θα προτείνω κάτι που είδα στη σχολή. Πορτοκαλί κοντό φουστάκι-φόρεμα. Οχι κολλητό αλλά αρκετά αεράτο. Θα κάνει ΜΠΑΜ με το πρέπει-να-φορεθεί στρινγκ. Εννοείται ψηλοτάκουνα.

Τους καλεσμένους τους αφήνω σε σένα. Κι αν τελικά δεν ορκίζεσαι, γίνεσαι ρεζίλι, ίσως τρως ξύλο και περνάς την υπόλοιπη μέρα σε καμιά καφετέρια τρώγωντας παγωτό και ποιός ξέρει τί άλλα.

Γουστάρεις Lotr;;; Γαμώωωωω!!!

Ciao, πάω να καρφωθώ στην τηλεόραση. Εχει F1 σε λίγο.

astrap είπε...

Εγω λεω να πας πρωτα στο γιαρντ τριπ,στο ντιζι κ οπου αλλου θες κ ασε την ορκομωσια για το τελος.Ετσι κανω εγω κ ολος ο κοσμος.

uncle είπε...

Yardtrip χμμμμμμμ

nosyparker είπε...

Λοιπόν το μαλλάκι θα το ξαναβάψεις ασυζητητί (όχι στο ψυσικό, δε θέλουμε να είναι τετριμμένον). Θα το κάνεις πιστολάκι, όσο πιο απλό γίνεται, γιατί τις φωτογραφίες θα τις βλέπεις και 10 και 20 χρόνια μετά, να μην είσαι σαν UFΟ. Από ρούχο μπορείς να βάλεις ό,τι θέλεις, φτάνει να μην είναι στρας, γυαλιστερό κλπ κλπ κλπ. Προτείνω τζην με ωραίο μπλουζάκι και σέξυ σακάκι - είναι all time classic. Και φουστανάκι επίσης, φτάνει να είναι μονόχρωμο. Όσο πιο απλή, τόσο πιο καλά. Να είσαι φυσική, ούτε στο μακιγιάζ να μην το παρακάνεις, μέρα θα είναι.

Σου τα λέω, γιατί είμαι παθούσα και μαθούσα. Τις φωτό από την ορκομωσία μου (το 1992) :-ΡΡΡΡ τις έχω κάψει, χιχιχι!

Firefly είπε...

Και είναι μια καλή ιδέα να πάρεις 2-3 φωτογραφικές μηχανές μιας χρήσης και να τις δώσεις σε χαβαλεδιάρικους φίλους που θα καλέσεις ώστε να βγάλουν και τα παραλειπόμενα των επίσημων φωτογραφιών. Ξέρεις καφριλίκια του στιλ: μανούλα που συγκινείται - Danossiel σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κτλ κτλ. Σε πρώτη φάση είναι πιθανόν να θες να κάψεις τις φωτό και να ανοίξεις τα κεφάλια των φίλων σου και το δικό μου που σου έδωσα αυτή την ιδέα. Αλλά με το πέρας των χρόνων (γιατί τα ρημάδια θα περάσουν, γι'αυτό να είσαι σίγουρη) με αυτές θα γελάς και αυτές τις στιγμές θα αναπολείς. Άντε, και στα δικά μας οι απτυχίωτες!!!!!

Anastasia είπε...

Ελα βρε σιγά να μην αγχωθείς.Ας έπαιρνα εγώ πτυχίο και τίποτα απο αυτά δε θα με ένοιαζε(ελπίζω οτι κάποτε θα γίνει και αυτό..).Στην τελική ποιός θα θυμάται αυτή τη μέρα;Μόνο προσοχή μη γίνει κανα κουλό και τότε όλοι θα τη θυμούνται..

Wrong Guy είπε...

να σε πω
γιαρνττριπ είναι ένα μαγαζάκι σε ένα στενάκι κάθετα που βγαίνει παραλία,κόκκινο απο εξω,σκοτεινό μέσα και πολύ αλτέρνατιβ;έχω πάει σε αυτό;

Wrong Guy είπε...

κρητη σπουδασες εσύ τσουλάκι;
για αυτό ξέρεις τυπάκια που κάνουν ταξίδια στο κάιρο,ε;

Dannossiel είπε...

ευχαριστώ για τη συμπαράστασή σας στην κρίσιμη αυτη καμπή...


@ wrong guy:έλεος?αυτό είναι το yardtrip.γιατι να το ξέρεις???είσαι θεός...


@ kafouroutsos:o ψωμιαδης τον παίρνει.μετά πάνε DIZZY όμως και ουχί 8ball...

@ neverlandean:όχι δεν είναι λόγος πανικού αυτό.λόγος πανικού είναι ότι δεν θα βρεις φόρεμα αύριο τελευταία μέρα που να χωράει τα βυζιά σου.

@ οtiousslim:μετά τον καταιγιστικό ρυθμό των σουρρεαλιστικών σκέψεων σου ζαλίστηκα όσο κι απ τα σατέν υφάσματα των φορεμάτων.το πτυχίο δεν το ήθελα.με ήθελε αυτό όμως.

@ wise one:περτικαλί απλά δεν παίζει φάση.Ή μαύρο ή μωβ.Επίσης γεννήθηκα με ψηλοτάκουνα.¨P
Lotr δεν γουστάρω απλά...είναι θρησκεία...

@ astrapogiannos:χαχαχαχα!σωστόοοοοοοοος

@ uncle jack:xmmmm

@ nosyparker:πραγματικά με βοήθησες με τις συμβουλές σου.εξάλλου αν έχεις φυσική ομορφιά σου πάνε όλα.χαχαχα

@ firefly:θα ρθουν με τις ψηφιακές τους φοβάμαι...ουφ!

@ anastasia:πολύ σωστό...εκτός αν πέσω απ τις δεκάποντες...λαλαλα

@ wrong guy:σ απαντησα και πριν αλλά επειδή εντυπωσιάστηκα το ξαναλέω"ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ".

Wise_One είπε...

Ωραία. Αν επομένως παίζει μαύρο ή μωβ με ψηλοτάκουνα έρχομαι με χίλια.

Erisadesu είπε...

Wrong Guy ναι εκεί σπούδασα αλλά αν τους ξέρους θα είναι για άλλο λόγο,
και ναι αυτό είναι το μαγαζί που λες, την επόμενη φορά να έρθεις μαζί μας.

Dannossiel είπε...

@ wise one:telika katelixa se tagier kai asorti fousta me dekaponti gova.dikigore bitch stul gia panta!

Θεά Καφροδίτη είπε...

Πως γίνεται παρόλο που σας έχω δώσει τα φώτα και την γνώση μου τα κοριτσάκια ακόμη
να ντύνονται σαν πουτάνες στην ορκωμοσία.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...