Πέμπτη 3 Μαΐου 2007

Challenge Accepted!!!

Ο άξιος πιστός της Αιώνιας Καφροδίτης dealsend απηύθυνε μια πρόκληση στις άθλιες κόρες και τώρα θα πρέπει να πληρώσει την ιταμότητα του αυτήν.Ιδού οι άθλιες απαντήσεις μου:

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να χω κάτι καλό να περιμένω(από ένα γύρο που παρήγγειλα μέχρι δύο γύρους...)

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Τίποτα

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Το ότι δεν θυμάμαι δείχνει ότι το κάνω συχνά πυκνά.Αυτό αποδεικνύεται απ το γεγονός ότι αν με ρωτήσεις πότε έκανα σεξ τελευταία φορά θα σου πω με ακρίβεια.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Το χιούμορ.χα χα

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Έλλειψη θράσους και τεμπελιά.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη εκείνων που έχω αδυναμία.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον legolas.

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο legolas και οι γονείς μου.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Απ αυτά που χω κάνει η Ιαπωνία(ERISABETSU ΠΑΡ ΤΑ@@Μ).Αγαπημένος προορισμός γενικά η Αίγυπτος και η Λατινική Αμερική.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Τολκιν,Αλιέντε,Μαρκές,Έλεν Φήλντινγκ...

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το χιούμορ και την άνεση

12. … και σε μια γυναίκα;
Το ίδιο αλλά προσθέτω και τα γαμάτα παπούτσια(στον άντρα αρκεί να είναι ανεκτά)

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ravel(η κουλτούρα να ρέει από κάθε πόρο)

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Εκάηκεν το Τσάμπασιν κι επέμναν τα ντουβάρ γιαρ γιαρ αμάν

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
ηλικία 10-16:Ένα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν
μετά:To ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς,Δείπνο με την Έλενα(της Έλενας Ακρίτα),η πενταλογια της Auel τα παιδιά της γης,το σπίτι των πνευμάτων της Αλιέντε...

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Ο τελευταίος των Μοικανών.Έχω κλάψει και τις 48 φορές.Προφανώς και ο Άρχοντας...Α!και το southpark βεβαίως.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Οι περισσότεροι ιμπρεσσιονιστές

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μωβ(προφανώς!)

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το proficiency που το πήρα στην πρώτη Λυκείου μετά από μαθήματα 7 μηνών.I RULE!

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Absolut

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι δεν χάνω εδώ και 5 χρόνια "αυτά τα 5 κιλά"...

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την trendia,το ντεμέκ,την κενοδοξία,τον ξερολισμό κι αυτούς που μιλάνε συνέχεια για τα επιτεύγματα τους.κατουρήστε και λίγο...

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Ύπνος,έξοδοι,λιώσιμο με φίλους,διάβασμα και dvd

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ότι θα με πιάσει διάρροια και δεν θα χει τουαλέτες εκεί που είμαι πχ στο πούλμαν για κάπου...Πέρα από τη γενική αρρωστοφοβία μου δηλαδή!

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σε καμία.Παρά μόνο για ν αποφύγω να προσβάλω κάποιον.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
"Κι αυτό θα περάσει".Συνήθως βέβαια λέω απλώς "σκατά".

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Σίγουρα πάντως όχι από φωτιά ή πνιγμό.Γενικά ανώδυνα.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
"Έγινε ένα λάθος,δεν ήταν η σειρά σου,ο κόσμος σ έχει ανάγκη για πολλή καιρό ακόμη τέκνον μου..."

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σε όχι και τόσο τελματώδη αλλά όχι και σε δημιουργικό οργασμό.Ή οποιονδήποτε οργασμό εδώ που τα λέμε.


Mε τη δύναμη και το κύρος που μου προσδίδει η ιδιότητα της Ιερής Δούλας της Καφροδίτης καλώ τους νεοφώτιστους πιστούς zooman και oikogeneiakretinon ν απαντήσουν με τη σειρά τους στο ερωτηματολόγιο για να ευφρανθεί η Θεά.Η οργή της θα πέσει αδυσώπητη και λυσσαλέα στα κεφάλια τους στην απίθανη περίπτωση που θα αγνοήσουν την επιθυμία της Αιώνιας...




14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποια εινια η Αιώνια Καφροδίτη;

(Ειμαι λιγο εγωκεντρικος ε; 29 ερωτησεις απαντησες, σχολιο για τον εαυτο μου κανω! ΛΟΛ)

teo είπε...

Τυχερή που πέρασες στην Σαλονίκη και κάνεις ό,τι θες...εγώ είμαι Γιάννενα και ανεβαίνω στην πολυαγαπημένη μου Salonica μόνο στις γιορτές!! :(
Αλλά που θα πάει?θα το πάρω το πτυχίο και δεν θα το κουνήσω από την σαλονίκη :)

Είσαι σίγουρη πως είναι 48 φορές που έχουμε δει το last of the mohicans??Εγώ νομίζω είναι 480 φορές!! :))

Και γω έχω κλάψει πολύ μαυτή την ταινία (μα τι τέλος είναι αυτό?!!) αλλά πιο πολύ έχω κλάψει με το βιβλίο last of the mohicans...πολύ καλύτερο από την ταινία(όπως κάθε βιβλίο που έγινε ταινία είναι πολύ καλύτερο από την ομώνυμη ταινία).

Την καλημέρα μου..

Dannossiel είπε...

i tainia apexei toso ap to vivlio pou exo xehasei oti vasistikike s auto gi auto kai dn mpika se logiki sugkrisis...ontos paizei na einai 480 oi fores!ante kouragio na rtheis piso!!!

Zelot είπε...

Με αυτές τις απαντήσεις... YOU RULE!!!

Zooman είπε...

Ενδιαφερουσες μωβ απόψεις!
Υπάρχει κάποιος λόγος που γράφεις greeklish?
Μόλις ξεμετανιώσεις για τα 5 κιλά, γνέψε μου για να μετανιώσω και εγώ για τα 8 μου...
Last of the mohican: Favourite role?
Manowar:Favourite song?

maria λεμονατη! είπε...

πολυ καφριλα εχει πεσει εδω μεσα. κανεις παρεα και με κρετινους. απαπα. τσ τσ τς.

Dannossiel είπε...

zelot:oi athlies kores rulez!!!s euxaristoume tapeina gia tin epivevaiosi.i thea Kafroditi na suntrofeuei kathe sou vima...

zooman:polu endiaferouses oi erotiseis sou...xmmm...agapimenos rolos sto last of the mohicans...tha lega tou patera tou ounkas,tou ontos teleutaiou ton moikanon,giati itan apisteuti figoura dunamis kai axioprepeias kathos kai tou giou tou tou ounkas pou itan auto pou leme i iremi dunami(ase pou xetrelathika me to upovoskon eidulio me tin alice tin aderfi tis kora!!!).oso gi agapimeno kommati apo MANOWAR tha lega to THOR kai to BATTLE HYMNS.sumfoneis i oxi?
gia ta greeklish apla me voleuoun pio polu,grafo pio grigora kai ta xo sunithisei logo msn!alla paizei na t allaxo na mi nomizete oti eimai ki anorthografi!lol

maria lemonati:kai pou sai akomi koukla mou!!!BUAHAHAHAHAHAHHA

Erisadesu είπε...

oigeneia kretinwn καλώς ήρθες στον ναό της Καφροδίτης.
Εμείς οι άθλιες κόρες είμαστε Θεσσαλονικιές δεν έχουμε περάσει εδώ. Η καφρίλα μας είναι ντόπια.

Zooman : γραφει με greeklish επειδή έτσι γουστάρει :P

Μαρία Λεμονάτη: γουστάρεις λίγο καφρίλα παραδέξου το.

Zelot Υοu Rule!!

Deal send ελπίζω να είσαι ευχαριστημένος τώρα.

teo είπε...

Erisabetsu-chan (τι name είναι πάλι τούτο!! :) και γω σαλονικιός είμαι αλλά δυστυχώς σπουδάζω στα ξένα :(

Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα στον Ναό της Καφροδίτης. ;)

Την καλησπέρα μου.

Zooman είπε...

Accepted!!!
Se evlogo xroniko diastima tha ikanopiiso to aitima sou!!!
@ erisabetsu-chan: Se efxaristo gia tin diefkrinisi!

Erisadesu είπε...

Καλως ορίσατε στο άθλιο σύμπαν μας.
Γίνεται και εσείς όσο άθλιοι γουστάρετε.

maria λεμονατη! είπε...

γουσταρω καφριλα, ναι. buahaha!

Wrong Guy είπε...

Άψογη!!

Dannossiel είπε...

wrong guy i luuuuv u!!!you re so right!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...