Πέμπτη 10 Μαΐου 2007

Σκατά στις μπούκλες σας.

Οι αθάνατες φεμινίστριες είχαν ένα σύνθημα "Δεν είμαι του ανδρός μου, δεν είμαι του πατρός μου, είμαι ο ΕΑΥΤΟΣ μου." Ό,τι και αγώνες να έκαναν αυτές οι κυρίες του 60 με 70 και ότι αγώνα έκαναν οι Σουφραζέτες στην εποχή τους νομίζω ότι έγινε άδικα.

Καθότι η μοντέρνα γυναίκα πλέον "πουλάει" από μόνη της τον εαυτό της. Ο θεσμός κόκκινο πανί ήταν ανέκαθεν ο Θεσμός των καλλιστείων. Πλέον μια μοντέρνα γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της και θέλουν να τη βλέπουν όλοι για την "εσωτερική" ομορφιά της πάει στα καλλιστεία. Δηλαδή κάθε ξευτελισμένο πουτανάκι που θέλει να κερδίσει κάτι με το κάτω της κεφάλι... Πλέον πάνε στα καλλιστεία κορίτσια που σπουδάζουν σε πανεπιστήμια. Δηλαδή έλεος.. Αυτές οι γκόμενες γυρνάνε το γυναικείο φύλο τρεις αιώνες πίσω.

Ποιος είναι ο στόχος τους; Να βρουν έναν πλούσιο γαμπρό και να μη δουλεύουν σε όλη τους τη ζωή; Αυτό που έκαναν στην εποχή της γιαγιά μου που πάντρευαν 16άρες με κωλόγερους για να της αποκαταστήσουν και που με τόσο κόπο οι παλαιότερες γενναίες το ακύρωσαν αυτές θέλουν να το επαναφέρουν επειδή απλά δεν θέλουν να βάλουν το μυαλό τους να δουλεύει.

Πάντως εντύπωση μου έκανε πως όλες οι υποψήφιες Σταρ Ελλάς ήταν ίδιες μα εντελώς ίδιες; Εντάξει τραγική διαπίστωση ότι οι Θεσσαλονικιές για ακόμη μια φόρα ήταν περισσότερες. Δηλαδή τι νομίζουν; ότι επειδή τους έκατσε ένας πούτσος παραπάνω αυτές θα κάνουν καριέρα; Δεν υπήρχε ούτε μία να ξεχωρίζει. Θυμάμαι την ομορφιά της Μπαλατσινού, της Πασχαλίδου ή ακόμη και της Καγιάς τότε και αυτές πραγματικά ξεχώριζαν. Γι αυτό και έγιναν διάσημες. Δυστυχώς όμως οι φετινές υποψήφιες ήταν όλες ίδιες με το περιορισμένο iq της Καγιάς.

Ωραία τώρα μπορώ να θάψω την κυρία Βίκυ Καγιά. Υπάρχει ένα λόγος που σας λένε Μανεκέν κυρία μου. Μανεκέν σημαίνει στα γαλλικά η κούκλα στην βιτρίνα. Σας λένε Μανεκέν επειδή προβάλετε τα ρούχα που φοράτε όχι για να μιλάτε καλή μου. Η κυρία Καγιά είναι αποδεικνύει τον λόγο για τον οποίο τα μοντέλα δεν πρέπει να μιλάνε. Το όμορφο χαμόγελο μπορεί να σε σώζει από μια κατάσταση άλλα μη περιμένεις να σε κάνει και καριέρα. Την είδαμε να μιλάει πρώτη φορά στο Λούφα και παραλλαγή 2 (a.k.a πως να ξεφτιλίσεις μια ιστορική ταινία) η ηθοποιία της μας άφησε άφωνους. Ακόμη και ο ακέφαλος καβαλάρης θα έπαιζε αυτό τον ρόλο πιο ωραία από αυτήν και ας είναι και βουβός και με μία κολοκύθα για κεφάλι. ήρθε και μας ισοπέδωσε με την παρουσίαση του So you think you can dance (but i am pretty sure that i can't speak) και με μια παλαιότερη εμφάνιση της σε παρουσίαση κάποιον ασήμαντων ελληνικών βραβείων ( απο αυτά που κάνουν στην Αθήνα για να νομίζουν ότι κάνουν glamour βραδιές ).

Η κοπέλα εντάξει δικαιολογήστε ένα λύκειο τελείωσε και αυτό με το ζόρι αφού ταξίδευε για την σπουδαία της εργασία, πως να πουλάω τον εαυτό μου, στο εξωτερικό. Ω ναι η κυρία Καγιά μιλάει πολλές ξένες γλώσσες, (να την ακούσετε με την Φεικ προφορά αλά θεία από το Σικάγο. Σιγά καλή μου ξέρεις πόσοι Έλληνες έχουν πολύ καλύτερη προφορά από τα Αγγλικά και τα Γαλλικά σας; και πόσοι ακόμη περισσότεροι ξέρουν και λέξεις σ' αυτές τις γλώσσες που εσείς δεν θα μάθετε ποτέ;). Ξέχασα να σας πως για την Διεθνή καριέρα της Καγιά. Μάλλον πρέπει να ήταν καριέρα τύπου Βίσση που μόνο αυτή την ξέρει.
Εντάξει μπορεί και να έχει κάνει.. αλλά εγώ να πω την αλήθεια μόνο σε ένα video clip του Bobo Sinclair την έχω δει όπου εκει φοράει μια γαλάζια περούκα και την δείχνει μόνο για 2 λεπτά.

Πάντως είναι η μόνη που μπορεί να συναγωνιστεί στα μαργαγιτάρια την Άντζελα Δημητρίου.
Μερικές φορές απλά ΒΟΥΛΩΝΕ ΤΟ.

15 σχόλια:

Dannossiel είπε...

lol re malaou.i kagia einai apla asximi.ki episis pos einai etsi ta podia tis?iou!!!
tora gia to xepoulima kai ton eutelismo tou gunaikeiou fulou apo tis dithen ekprosopous tou ena exo na po:MERIKES GOMENES EINAI GIA TON POTSO KAI KALA THA KANOUN NA MIN DIAFIMIZOUN TO GEGONOS AUTO ALLA NA TO APOSIOPOUN.
poios o logos na uparxoun ta kallisteia?poios o logos na gurname s epoxes pou i gunaika itan res-ei dld pragma sta latinika?
KATARAMENES XAZ0GOMENES!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι περισσοτερες στα καλλιστεια ηταν σαυρες.Period...

teo είπε...

Ζηλεύουμε?? :))

Dannossiel είπε...

lol...oikogeneia kretinon...des prota ta podia mou kai tha katalaveis oti apla dn ginetai na zilepso...buahahahahhahaha

maria λεμονατη! είπε...

γιατι ειχα την εντυπωση οτι το μονο πραγμα που λεει σωστα οταν μιλαει ειναι τα αγγλικα; και το'λεγα οτι ειμαι ανεπιδεκτη...

maria λεμονατη! είπε...

γιατι ειχα την εντυπωση οτι το μονο πραγμα που λεει σωστα οταν μιλαει ειναι τα αγγλικα; και το'λεγα οτι ειμαι ανεπιδεκτη...

maria λεμονατη! είπε...

...και επαναλαμβανομαι

Erisadesu είπε...

μάλιστα μόνο αυτός σας ενόχλησε.
Δηλαδή το οτι κάποιες γυναίκες προωθούν τον εαυτό τους για να πετύχουν αυτό που θέλουν δεν σας χαλάει.
Δηλαδή το οτι δεν υπάρχει αξιοκρατία σας αρέσει έτσι.

Zelot είπε...

Ξέρεις, υπάρχουν δύο ειδών "ελευθερίες": οι εμφανώς επιβαλόμενες και οι μη εμφανώς!
Οι εμφανώς ήταν στην παλιά εποχή όπου και όπως αναφέρεις, ο άντρας καταπίεζε την γυναίκα. Τώρα απλά υπάρχει το νέο lifestyle, όπου καθοδηγείς όλα τα "γύναια" (έτσι τις αποκαλώ εγώ) να νομίζουν ότι είναι ελεύθερες, αλλά στην ουσία είναι και πάλι απλά εργαλεία!
Έγραψες πάλι πάντως...

Erisadesu είπε...

όχι ζελοτ αυτή τη φορά εγώ έγραψα λολ όχι η Dannosiel :P

RaZzMaTaZz είπε...

διόρθωση στο φεμινιστικό σύνθημα: όχι "ο εαυτός μου" αλλά "του εαυτού μου" έλεγαν οι καλές εκείνες κυρίες τότενες.

Erisadesu είπε...

Ευχαριστώ για την διόρθωση.

Wrong Guy είπε...

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο η Καγιά έχει κάνει όντως καριέρα στο εξωτερικό και από τις Ελληνίδες μοντέλες είναι από τις πιο πετυχημένες. Και στο λέω με γεγονότα, όχι θεωρητικά. Ένας φίλος έχει πρακτορείο στη Γερμανία και μου το έλεγε. Τώρα για το θεσμό του "μοντέλου" γενικά, αυτό είναι άλλη κουβέντα

Erisadesu είπε...

ο κατάλογος της La Redoutte δεν θεωρείτε καριέρα στο εξωτερικό.
Αλλά απο εσένα μονο να τη στυρίξεις περήμενα.
ΣΕ μισώ Wrong Guy σε μισώ.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σε όλους :). Ξεχνάτε ότι κάθε εκπομπή έχει και το αντίστοιχο κοινό της. Ακόμη και ένας διανοούμενος κηνυγός της υψηλής αισθητικής και κουλτούρας, όταν κάθεται να δει καλλιστεία και So You Think You Can Dance, σημαίνει ότι θέλει να αποβλακωθέί και να δει κάτι εύπεπτο. Εξαιρετικά εύπεπτο. Ανάλογα με την ώρα, μία καλή "βρώμικη" καντίνα τυγχάνει μεγαλύτερου σεβασμού από τη "Σπονδή" και το "Διόνυσο". Και την Καγιά τη βρίσκω πολύ-πολύ καλύτερη από κάποιους γλοιώδεις Μικρούτσικους και κάποιες χαζοχαρούμενες Μενεγάκες και Τατιάνες. Η κοπέλα είναι τόσο ψεύτικη όσο απαιτεί η περίσταση, και ούτε λίγο κατίνα. Μπράβο της.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...