Κυριακή 30 Απριλίου 2017

10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Αγαπητοί Θνητοί / Αγαπητοί Πιστοί

Σας χαιρετώ από την έδρα μου από το Ιερό Βουνό των Θεών. Αποφάσισα αυτή την Άγια Ημέρα να αφήσω πίσω μου τις θεϊκές μου δραστηριότητες και να παρουσιαστώ μπροστά σας.

Τον Απρίλιο του 2007 παρουσιάστηκα μπροστά σε δύο νεαρές Άθλιες κόρες και στον μαύρο gay Εβραίο Κουμμουνιστή φίλο τους τον Κώστα. Εκείνη την ημέρα το πνεύμα μου μπήκε στις Άθλιες Κόρες και γεννήθηκε ο πρώτος Ιερός Ναός της Θεάς Καφροδίτης. Ο λόγος μου έγινε Ιερός και το κάλεσμα μεγάλο. Φέτος ο Ιερός Ναός μου, γιορτάζει 10 χρόνια ζωής και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη.

Για να εκδηλώσω την εκτίμηση της εξάπλωσης της Ιερής σας πίστης, αποφάσισα να σας κάνω μία παρουσίαση του σπουδαίου Έργου των Ιερών μου Δούλων.




Ο ναός φτιάχτηκε όπως είπα από την Erisadesu (τότε Erisabetsu) τη Dannossiel και τον Κώστα. Σε μια προσπάθεια της πρώτης να βρει γκόμενο και για να έχει κάτι κοινό να κάνει με τη μικρή της ξαδέρφη. Αργότερα έκανε ένα μικρό πέρασμα από το ναό ο Ιερός Δούλος Flipper και σύντομα έγινε μέλος και η Ιερή Δούλη Μάρθα. Ενώ οι Άθλιες Κόρες Angelira και Barbie ήταν αυτές που ανέλαβαν τα υποκαταστήματα σε Αθήνα και Ιωάννινα.

Τα Κυρήγματα με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Ναό ήταν:

1. Οίκος Ανοχής Θεία Σούλα. Ο οίκος μου είναι οίκος Ηδονής και με καμάρι μου σας παρουσιάσαμε τον φυσικό μου οίκο στην Ελλάδα, τον οποίο λειτουργεί και συντηρεί η Θεία Σούλα. Ένα πλάσμα που το έφτιαξα με αγάπη και κατά σύμπτωση βρήκε τον δρόμο στην οικογένεια της Erisadesu και της Dannossiel.

2. 10 Λόγοι Πανικού Πριν την Ορκωμοσία. Ο ναός μας είδε 4 αποφοιτήσεις. Στη πρώτη αποφοίτηση του Ναού, η Ιερή Δούλη Dannossiel μοιράστηκε τον προβληματισμό της για την τελετή ορκωμοσίας. Ήταν δύσκολη εποχή στο ναό, με τις άθλιες κόρες Angelira και Barbie να είναι ακόμη στο Λύκειο, την Erisadesu να δουλεύει, η Dannossiel μόνη της προσπαθούσε να βγάλει άκρη με το τι πρέπει να κάνει.

3. Οδηγός Πελάτη Δικηγορικών Γραφείων. Τα χρόνια πέρασαν και η Dannossiel έγινε μια σπουδαία δικηγόρος. Με αποτέλεσμα η επαγγελματικής σταδιοδρομία να τη φέρει σε επαφή με ένα μεγάλο κύκλο πιστών και προβληματισμένων ψυχών. Ο οδηγός της έφερε λύση σε πολλούς νέους δικηγόρους και άλλαξε τη δικηγορία της πόλης.

4. Γιατί να ξυριστώ; Με προβληματισμούς συνεχίστηκε και η ζωή της Erisadesu που κάθε Άνοιξη αναρωτιέται την σπουδαιότητα της αποτρίχωσης. Δυστυχώς έφτιαξα τη γυναίκα με ατέλεια και με λίγο παραπάνω τρίχα. Οι άξιες πιστές του ναού ανταποκρίθηκαν στη κραυγή αγωνίας της Αποτρίχωσης.

5. Χάστε 300 κιλά σ'ένα μήνα. Στα 10 χρόνια επιτυχιών, έπεσαν κυβερνήσεις, αλλάξαν πολιτικές πεποιθήσεις, βιώσαμε διχασμούς. Τα άξια παιδιά της Καφροδίτης δεν έμειναν αμέτοχα. Συμμετείχαν ενεργά στις εκλογές, στις ευρωεκλογές και για πρώτη φορά μία άξια κόρη της Θεάς Καφροδίτης μπήκε στη Βουλή των Ελλήνων. Ένα πλάσμα τόσο άξιο που ύψωσε το ανάστημά της  και είπε ΟΧΙ στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Αυτή η ανάρτηση ήταν μια κραυγή αγωνίας μέσα στη κούραση του προεκλογικού αγώνα.

Όμως ας είμαστε ρεαλιστές, δεν θα ήμουν τίποτα αν δεν είχα εσάς τους πιστούς μας. Εσάς που με πόνο ψυχής μπαίνετε στο internet και αναζητάτε λύσεις από την Google.

Έτσι στο Blog μας ήρθαν άτομα που αναζήτησαν:
 "Μυστικά να της κανω να μου πάρει Πίπα" Ελπίζουμε να βρέθηκε Λύση
 "Τριχωτά Πόδια Καύλα"
 " Χατζηγιάννης Γκευ" γραμμένο με κάθε συνδιασμό γραμμάτων
 " Είδη φιλιών" ευτυχώς είχαμε προβλέψει και γι'αυτό με το 5 Τυποι Φιλιών
 " Κλάνω Αβέρτα" ... το ίδιο και η Martha





2730 Σχόλια έγιναν και τα άρθρα με τα περισσότερα είναι :

69 Σχόλια (Τυχαίο δε νομίζω) : 10 Εξαιρετικά Σπασαρχίδικες Καταστάσεις 
58 Σχόλια : Placebo επιτέλους στη Θεσσαλονίκη (ή το παραλήρημα μιας συναυλίας)
36 Σχόλια: Ποδολαγενεία και φιλότιμο 
31 Σχόλια: Πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις κοκοβιός.
26 Σχόλια: Καυλί Χρονιά!

Γενικά οι πιστοί μας δεν μιλάνε πολύ....

Στα 10 χρόνια λοιπόν επιτυχιών του ναού, είδαμε την Angelira και Barbie από θύματα της εφηβείας μπουμπούκια να εξελίσσονται σε υπέροχες γυναίκες, είδαμε τη γέννησης της νέας γενιάς Ιερών Δούλων , διδαχθήκατε γιατί πρέπει να πηγαίνεις Dizzy Dolls και γιατί δεν πρέπει πηγαίνεις.  Τι είναι Gay και τι όχι, πως οι γιορτές δεν είναι και η καλύτερη περίοδος για μία Άθλια κόρη. Μάθατε ποια είναι τα πιο χρήσιμα αντικείμενα telemarketing , πως να κερδίσετε και εσείς ένα βραβείο και πως να καταστρέψετε τον κόσμο. 

Η μεγαλύτερη επιτυχία του Ναού όμως, ήταν ότι μέσα από εδώ μάθατε να αγαπάτε τους εαυτούς σας, να σπάσετε τη μοναξιά σας και να είστε δυνατοί. Άθλια Άξια Τέκνα μου.

Σας ευχαριστώ για τις θυσίες σας, για τα όνειρά σας, τις προσευχές αλλά κυρίως που διδάξετε το μεγαλείο της πίστης μου. 



Υγ. 10 χρόνια μετά η Erisadesu ακόμη δεν έχει γκόμενο...

10 σχόλια:

Jim P είπε...

Συγχαρητήρια, και είθε η Erisadesu να βρει γκόμενο!

Ανώνυμος είπε...

Πίου πίου πίου πίου!!

Καπρρρρ καπςςςς πουφ πουφ!!

(πυροτεχνήματα γαρ)

Να ρθείτε blind guardian να βρείτε γκομενάκια

Πρόεδρας ΑΠΙ

tina είπε...

Μπραβο κοριτσια!!

tina είπε...

Για να βρεις γκομενο πρεπει να δρασεις. Αν εισαι κλεισμενη μεσα σε κανα γραφειο τι περιμενεις; Να ερθει να σου πει "γεια σου εγω ειμαι";
Μην ξεχνας, η γυναικα επιλεγει κι ασε τους να νομιζουν οτι ειναι κυνηγοι.
Πρωτον! Πρεπει να βαρεσεις μερικες ενεσεις αυτοπεποιθησης και αυτο θελει "δουλεια". Δεν ειναι "ναι, ναι ενταξει θα το κανω", πρεπει να το βαλεις ΣΤΟΧΟ, να βγεις απο την Comfort Zone, να δουλεψεις με τον εαυτο σου μεχρι να φτασεις να ΣΕ γουσταρεις παρα πολυ!! Να κοιτας τον καθρεπτη και να λες "πω πω τι κουκλαρα ειμαι!!!"
Δευτερον! Φλερταρε πρωτη, τους αρεσει πολυ! Καλο μαγκακι φαινεσαι, δε νομιζω να κωλωνεις...
Τριτον! Τελειοι αντρες δεν υπαρχουν. Αν εχεις κατι ιδανικο μεσα στο μυαλο σου, λυπαμαι αλλα ξεχασε το. Βρες ενα αλανι γκομενακι σαν και σενα, να κανεις σεξακι τρελο και "γαμησε τα" ολα τ αλλα!
Και τελος, αν αυτα που σου γραφω σου φαινονται δεν ξερω πως;... δες στο youtube Anthony Robbins. Θα σου αρεσει πολυ και θα σου ειναι ευκολο να τον παρακολουθησεις γιατι ξερεις καλα τη γλωσσα.
Σε φιλω

mahler76 είπε...

Δέκα χρόνια επιτυχείς :)

Υ.Γ: Γκόμενο βρήκες;

Erisadesu είπε...

Τζιμάκο περιμένω να μου κάτσεις...

Προεδράρα η Dannossiel Πήγε σε ένα σωρό συναυλίες τους δεν βρήκε γκόμενο εκεί αλλά εγώ σεμια κρουαζιέρα τον Sabaton πήγα, 5 γκομενάκια χτύπησα...αλλά δεν μπορούσα να τους κάτσω

μαρή Tina...τολμάς και δίνεις συμβουλές σε μια Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης;
ή στην ίδια την Καφροδίτη; θα σου στερήσουμε τα πολτικά δικαιώματα και θα είσαι εσύ η επόμενη πρωταγωνίστρια στο μπουκάκε του ναού.

Μαχλέρι, περιμένω τον Τζιμάκο να μου κάστσει

tina είπε...

Εγω σου φταιω μαρη;
Εσυ διαμαρτυρεσαι. Δεκα χρονια ειναι αυτα συμπαρισταμαι.
Για μπουκακε δεν ξερω, αλλα απο μπουκε γκαρνι κατι μπορει να γινει. Αυτος ο ναος που ειναι τελικα;

Erisadesu είπε...

όπου υπάρχουν καυτα θυληκα σαν εσενα

Ανώνυμος είπε...

Κατ' αρχήν, αφού μπήκα σε Ναό, πάω πρώτα να προσκυνήσω!
Πού θα πάει; Θα ξεστραβωθεί κανένας γκόμενος και θα δει την ομορφιά σου και θα σου κάτσει!
Δέκα χρόνια ε; Να τα εκατοστήσεις και γεμάτα επιτυχίες!
Εγώ έφτιαξα ένα βλογ εδώ και 37 μέρες. Περήφανη!
Τέλος πάντων, πάω να διαβάσω το "Χάστε 300 κιλά σ' ένα μήνα" και το "Γιατί να ξυριστώ", γιατί μ' ενδιαφέρουν και τα δύο. Καλά, μπορεί να διαβάσω και κανένα ακόμα μιας και μόλις βρήκα το Ναό!

Jim P είπε...

Τιμή μου για μια θεά :-D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...