Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Τρομακτικές ιστορίες και άλλα δεινά

Στο νέο μας επεισόδιο με τον Jason συζητάμε για τρομακτικές ιστορίες. Δεν ήμουν ιδιαίτερα ενθουσιασμένη με τη θεματολογία που διαλέξαμε στο podcast μας, αλλά δεν γαμιέται αφού αυτό θέλει ας το κάνουμε.  Μόλις ολοκληρώθηκε η συζήτησή μας, είδα πως πέρασαν 50 ολόκληρα λεπτά. Δεν περίμενα να περάσει τόσο ευχάριστα η ώρα συζητώντας ένα σχετικά αδιάφορο θέμα για εμένα. Δεν είχα κάποια τρομακτική ιστορία να πω, αλλά να που και οι δικές μου ιστορίες κάπως ταρακούνησαν τον Jason. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση σας παρουσιάζω το νέο μας επεισόδιο.


Η ιστοσελίδα που φτιάξαμε για να φιλοξενεί το Podcast μας αλλά και άλλα Ελληνικά Podcast έχει βαφτιστεί με το όνομα Greek Question ή όπως μου αρέσει να το λέω, το Ελληνικό Ζήτημα και μπορείτε να την επισκεφθείτε στο ακόλουθο link: https://thegreekquestion.gr/
Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε μια μικρή κοινότητα με Έλληνες Podcasters και θα χαρώ πολύ να μάθω πως θέλετε να συμμετέχετε σ'αυτό μας το ηχητικό ταξίδι.

Αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το ταξίδι με το Ελληνικό Podcast γιατί ήθελα να κάνω κάτι καινούργιο και δημιουργικό. Περνάω μια πολύ άσχημη φάση και σκέφτηκα γιατί οχι. Γιατί όχι να ξεφύγω από την μιζέρια της καθημερινότητας μου φτιάχνοντας κάτι που θα με απομακρύνει από την τοξικότητα της ψυχής μου. Μέχρι τώρα νιώθω πολύ καλά μ'αυτό που κάνουμε και ελπίζω να βελτιωθούμε και άλλο.

Πλέον μπορείτε να μας βρείτε και στο Spotify :


Δεν υπάρχουν σχόλια:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...