Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Το Φανταστικό μας ταξίδι στο Βερολίνο

Κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου πηγαίνουμε ένα ταξίδι με την Dannossiel και όποιον άλλο θέλει. Αυτή τη φορά είπαμε να πάμε μόνες μας στο υπέροχα μαγικά ονειρεμένο Βερολίνο. Έτσι όταν έβγαλαν προσφορά στα ΚΤΕΛ της Ryanair αγοράσαμε οικονομικά εισιτήρια για εκεί. Συνδυάσαμε φέτος το ταξίδι μας με τη συναυλία των Sabaton.

Το φανταστικό μας ταξίδι στο Βερολίνο δεν ξεκίνησε καλά, καθώς η συναυλία ηταν Sold Out για καλή μας τύχη όμως, οι οργανωτές μετέφεραν το even σε νέο χώρο και εμείς καταφέραμε να πάρουμε εισιτήρια. Βρήκαμε και ένα οικονομικό ξενοδοχείο και όλα ήταν έτοιμα για την νέα μας περιπέτεια.

Δεν βάζουμε φωτογραφίες συνήθως από τα ταξίδια μας αλλά περάσαμε τόσο ωραία που θα ήταν αδύνατο να μην μοιραστούμε τόσες όμορφες εικόνες μαζί σας.

Το φανταστικό μας ταξίδι στο Βερολίνο ξεκίνησε μια μέρα πριν την αναχώρηση μας, όταν οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια της πόλης αποφάσισαν να συνδυάσου τις απεργίας τους με την Παγκόσμια Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου aka IT Berlin.

Έτσι μετά την ωραία ακύρωση της πτήσης μας το ταξίδι μας δεν ξεκίνησε με την άφιξη μας στο αεροδρόμιο. Δεν φτάσαμε λοιπόν στις 14 Μαρτίου στο αεροδρόμιο Schoenefeld και αποφασίσαμε να μη βγούμε φωτογραφία μπροστά στο αεροδρόμιο αλλά ούτε και να πάρουμε το τρένο που θα μας πήγαινε κατευθείαν στον κεντρικό σταθμό και στο ξενοδοχείο μας  Meininger Hauptbannhof.

Με το που δεν φτάσαμε τακτοποιηθήκαμε στα ακυρωμένα δωμάτιά μας και ξεκινήσαμε την περιπέτεια μας σε μια πόλη που είναι 6 φορές όσο το Παρίσι.

Πολύ κοντά στο ξενοδοχείο ήταν το κτίριο της Γερμανικής Βούλης, με τον υπέροχο της θόλο. Φυσικά και δεν πήγαμε και δεν βγήκαμε φωτογραφίες, καθώς δεν κλείσαμε ραντεβού για να μπούμε.

Επόμενη μας στάση ήταν η Alexanderplatz. Φημισμένο κέντρο της πόλης με πολλά πολλά καταστήματα για αγορές και φαγητό.
Δεν περάσαμε και από το Ανατολίκο Βερολίνο

Παρόλο που έχω υψοφοβία όπου βρίσκω πύργο ανεβαίνω, εννοείτε πως δεν πήγαμε στον τηλεοπτικό πύργο της πόλης, για να δούμε το Βερολίνο από ψηλά.

Δεν ήπιαμε έναν υπέροχο καφέ στην καφετέρια και δεν βγήκαμε φωτογραφία με θέα όλη την πόλη.
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο νωρίς το απόγευμα για να συνεχίσουμε την επόμενη ημέρα να γυρίζουμε την πόλη.
Εδώ δεν μας βλέπεται μπροστά στο τοιχος του Βερολίνου και στη πιο διάσημη τοιχογραφία του.

Ούτε εδώ μας βλέπεται μπροστά στο ωραιότερο εμπορικό κέντρο της πόλης.
Στην πύλη του Βραδεμβούργου ήθελα να πάω από την πρώτη φορά που έγιναν τα Ευρωπαϊκά βραβεία Mtv ένα όνειρο μου δεν έγινε πραγματικότητα.

Με μάτια χωρίς συγκίνηση δεν είδαμε το τοίχος της Μιλητού στο μουσείο της  Περγάμου.
Ενώ δεν θαυμάσαμε την παράξενη αρχιτεκτονική της Potzdamerplatz και φυσικά δεν διασκεδάσαμε τρώγοντας Βαυαρική κουζίνα στο Maximilians Restaurant.

Το Φανταστικό μας ταξίδι στο Βερολίνο δεν ολοκληρώθηκε με την συναυλία των Sabaton που όπως μάθαμε από τον φίλο μας Σωτήρη ήταν καταπληκτικό. Ευτυχώς τους είχαμε δει λίγες ημέρες νωρίτερα στη συναυλία τους στη Θεσσαλονίκη.

Περάσαμε Φανταστικά στο Βερολίνο, δεν γυρίσαμε κουρασμένες, δεν απολαύσαμε τίποτα. Ωστόσο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο του Βερολίνου που δεν μας επέτρεψαν να κάνουμε το ταξίδι μας. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου Meininger Hauptbannhof που μας εξυπηρέτησαν άριστα.  Αλλά κυρίως τα ΚΤΕΛ της Ryanair που δεν πέταξαν.

Κυρίως όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 11412 άτομα που ανέβασαν το post μας ψηλά στο 9gag και είδαμε για πρώτη φορά ένα post μας να φτάνει στην κεντρική σελίδα στου 9gag και να ολοκληρωθούμε επιτέλους ως 9gagers. Για του λόγου το αληθές :

Την ανάρτησή μας μπορείτε να τη δείτε και εδώ.
It's something!!

Τις φωτογραφίες μας από το φανταστικό ταξίδι μπορείτε να το βρείτε στο #notinberling στο Facebook καθώς και τα σχόλια όλων όσων πράγματι πιστέψανε πως πήγαμε στο Βερολίνο.