Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Οικογενειακή επιχειρηματικότητα και ο Θείος Osio.

Σε κάθε οικογένεια, σε κάθε σόι καλύτερα υπάρχει ένας μακρινός συγγενής που όλοι τον ξέρουν και όλοι τον αγαπούν. Ωστόσο κανείς μα κανείς πραγματικά δεν ξέρει γιατί είναι συγγενής τους  Έτσι συμβαίνει και με τον Θείο Osio που έγινε μακρινός συγγενής μας όταν παντρεύτηκε τη μακρινή Θεία απο την Αθήνα την οποία την επαναπάτρισε στη Θεσσαλονίκη. Κάπου ανάμεσα στη τρίτη με την τέταρτη εγκυμοσύνη ανακαλύψαμε τη συγγένεια με αυτή την οικογένεια. Επειδή όμως μια φορά συγγενής δεν είναι αρκετή στο σόι μου και πρέπει να περιπλέξουμε τα πράγματα (η Dannossiel πχ είναι 2 + 3η ξαδερφη μου ταυτόχρονα, ενώ η Angelira είναι όλα αυτά αλλά και ανηψιά μου), στον Θείο Osio δουλεύει και ο θείος μου ο οποίος, κοίτα να δεις, είναι και θείος της Marthas!!

Θυμάστε εκείνη την πανέρμοφη συγγενική οικογένεια που εμφανίζετε σε κάθε γάμο με τις υπέροχες κόρες, υπέροχους γιους που είναι ο ένας πιο όμορφος απο τον άλλον; Κάθε σόι έχει μια τέτοια οικογένεια, στη περίπτωση μου αυτή είναι η οικογένεια του Θείου Osio. Ξέρετε είναι εκείνη η πανέμορφη οικογένεια που κάνει τη δική σου να μοιάζει με Γκόμπλιν που τα πήδηξαν Ορκ.

Στο blog μας μέχρι τώρα έχουμε παρουσιάσει αρκετές εταιρείες συγγενών μας. Έχουμε μιλήσει για το επιχειρηματικό δαιμόνιο της Θείας Σούλας ναι του γνωστού οίκου εξοχής, για την εταιρεία κατασκευής σελίδων του αδερφού της Marthas, την επαναστατική ιδέα της Marthas με το House Cheaper και παλαιότερα για τη υποψήφια βουλευτή θεία μας Τεκτονίδου Βούλα, ή ακόμη και τις επιχειρήσεις που απλά είμαι υπάλληλος (Ble / Tsakiris Travel). Έτσι συνεχίζοντας τη παράδοση που διαφημίζει (αν και είμαι σίγουρη ότι δεν κάνουμε πολύ καλή δουλειά) σήμερα θα μιλήσω για την επιχείρηση του Θείου Osio. Ο νεαρός τότε πανέμορφος θείος μου βλέποντας πριν μερικά χρόνια την έλλειψη στην αγορά για συναγερμούς αυτοκινήτων δημιούργησε πρώτος την εταιρεία GT Auto Alarm / Soundstar και φυσικά ήταν ο πρώτος που έφερε τα προϊόντα της Osio και της GT στην Ελλάδα..ή κάτι τέτοιο δεν πρόσεχα όταν μου τα έλεγε η ξαδέρφη μου, είναι δύσκολο να ακούς τι λέει ένα τόσο όμορφο άτομο, με εμπόδιζε η φάτσα της.. Πίστεψε με δεν υπήρχε ηλεκτρονικός που σεβόταν τον εαυτό του και να μην έχει αυτή την εταιρεία. Ωστόσο μια επιχείρηση δεν μπορεί να μείνει κολλημένη στο παρελθόν και έτσι εξελίχθηκε και σε άλλες μορφές ηλεκτρονικών προϊόντων.

Έρχομαι λοιπόν στο λόγο που γράφω αυτό το post που πραγματικά δεν είναι η απροκάλυπτη διαφήμιση του έργου του θείου αλλά το γεγονός πως οι περισσότεροι συγγενείς έχουν αγοράσει κάτι απο τον Θείο Osio χωρίς να το ξέρουν. Έτσι θα σας παρουσιάσω μερικά από τα αντικείμενα που έχουν οι Άθλιες Κόρες στη κατοχή τους και κυρίως η Dannosiel η οποία δεν έχει γνωρίσει ποτέ τον Θείο αλλά έχει γνωρίσει τον υιό Osio.

1ο και καλύτερο. Σύστημα συναγερμού αυτοκινήτου GT Auto Alarm. Στο παλιό αυτοκίνητο του μπαμπάς της Dannossiel υπήρχε ένα τεράστιο αυτοκόλλητο που μας ενημέρωνε για την ύπαρξη αυτού
του μαγικού αντικλεπτικού μηχανισμού. Με μεγάλη μας έκπληξη είδαμε το ίδιο αυτοκόλλητο να υπάρχει περήφανα και στο νέο διαστημόπλοιο που αγόρασε ο θείος και το ονομάζει Volvo. Τι με κοιτάς εμείς στο αμάξι ούτε ραδιόφωνο δεν έχουμε.





2....ένα οικιακό μηχάνημα που μόνο η Dannossiel θα μπορούσε να έχε.. μηχανή pop corn...ωστόσο ακόμη ψάχνουμε που το έκρυψε η μάνα της γιατί ξέρει πως αν πέσει στα χέρια μας θα τρώμε όλη μέρα αυτή την ηδονική παρασκευή που ανακάλυψαν οι Ινδιάνοι.


3. Ένα ακόμη χρήσιμο αντικείμενο το οποίο χάρηκε πολύ η Dannossiel πριν το δώσει σε μια φίλη της που κάνει νύχια για να το έχει ως εργαλείο στη δουλειά ήταν το μηχάνημα μασαζ ποδιών. Η Dannossiel θα μπορούσε να έχει το δικό της προσωπικό telemarketing store με τις αγορές που κάνει η ίδια και η γιαγιά της. Ωστόσο προτιμάει χωρίς η ίδια να το ξέρει ακόμη τα προιόντα του θείου Osio.








4. Αυτό το προϊόν το έχω εγώ σπίτι μου και μέχρι αυτή τη στιγμή που γράφω δεν ήξερα ότι ήταν του Θείου Osio. Τι ιστορίες να γράψω για το Ηλεκτρικό Grill μου;  Έχω περάσει πολύ καλές στιγμές παρέα με αυτό το γκριλ. Έχασα πολλά χάρη σε αυτό το γκριλ και έβαλα ακόμη περισσότερα...Φυσικά επειδή η Dannossiel είναι μαλακισμένη έχει πιο ωραίο γκριλ και φυσικά πιο ακριβό γκριλ απο το δικό μου. Έχει το Camry και το Mesko, το Mesko το έχει στο εξοχικό για να τρώμε σα βόδια όποτε πάμε ενώ το Camry δεν έχω ιδέα που το έχει καθώς το ονομάζει Tepanyaki ωστόσο θέλω εδώ και πολύ καιρό να το βάλουμε μπρος και να φτιάξουμε sukiyaki.

Πριν περάσω στη θέση νούμερο 5 θα ήθελα να κάνω ειδική αναφορά στο αγαπημένο μου προιόν. Αν ζήλευα ποτέ την Dannossiel δεν θα ήταν επειδή είναι πιο ψηλή, πιο αδύνατη, πιο όμορφη, πιο χαριτωμένη, πιο γαμάτη απο εμένα...αλλά επειδή έχει αυτό το ποθητό μηχάνημα. Αυτό το ηδονικό μηχάνημα που μπορεί να βράζει ταυτόχρονα 7 αυγά!!. Το διανοήσε; Αυτό είναι συσκευή επανάσταση!!! Ειδικά για μια οικογένεια που σαν τη δική μου στην οποία η προγιαγιά είχε πάντα βρασμένα αυγά στο τραπέζι της. Έτσι και η γιαγιά της Dannossiel ως η τελευταία φύλακας που μας έχει απομείνει απο εκείνη τη γενιά θεώρησε συνετό να αγοράσει αυτή τη συσκευή της First. H προγιαγιά ήταν πολύ δύσκολος άνθρωπος γι αυτό μερικές φορές η συμπεριφορά της μάνας μου, της γιαγιάς της Dannossiel και της μαμάς της είναι λίγο τρομοκρατικές. Αυτές οι τρεις μαζί μπορούν να γίνουν πολύ τρομακτικές όταν το θέλουν.



5...Ρομπότ....Ποτέ στην ιστορία μιας οικογένειας δεν αγαπήθηκε μια συσκευή όσο αυτή. Την έχουν όλες οι θείες και όλες της έχουν δώσει παρατσούκλι. Το ρομποτάκι λοιπόν δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα ατμομάγειρας που απο ό,τι κατάλαβα και από ό,τι μου έχουν πει οι θείες, βάζεις λίγο νερό σκατά και σου κάνει το πιο νόστιμο φαγητό του κόσμου...Κάθε θεία θα σου δώσει μια καινούργια συνταγή και κάθε θεία θα σου πει πως ήταν αυτή η πρώτη που το αγόρασε και το είπε στην άλλη. Καμία όμως δε θα σου πει πως όταν το αγόραζε ήξερε πως ήταν προιόν του Θείου Osio που με τη διακριτικότητα που τον χαρακτηρίζει χαμογελάει απο μέσα του και δεν λέει τίποτα...ενώ φυσικά δεν θα μας πει ποτέ ποιος ήταν αυτός που έκανε την πρώτη αγορά.
Φυσικά να τονίσω πως καμία θεία δεν έχει πάρει δύο φορές αυτό το προιόν καθότι φορητό το κουβαλάνε παντου μαζι τους....Εκτός απο την Θεία Στέλλα που έχει αγοράσει 4 αν δεν κάνω λάθος...νομίζω τα κάνει δώρα στις γιορτές...Εγώ το παρήγγειλα χθες πάντως.

Θα ήθελα να κάνω ειδική μνεία στη συσκευή για βάφλες με τις οποίες μας έχει  χαρίσει ηδονές η θεία Τεκτονίδου Βούλα, η οποία παράλληλα με την πολιτική της ζωή δε ξεχνάει της μόνιμα πεινασμένες ανιψιές της, Το μηχάνημα παρασκευής γιαουρτιού και κατ επέκταση αριάνι που οφείλει να έχει στο σπίτι της κάθε πόντια που σέβεται τον εαυτό της. Όπως καταλαβαίνετε η οικογένεια μου είναι αρκετά κοιλιόδουλη και οι περισσότερες συσκευές που έχουμε αφορούν φαγητά. Ωστόσο αν κάνεις μια βόλτα στο Site του Θείου Osio θα βρεις απίστευτα gadget, αξεσουαρ αυτοκινήτου που μερικά είναι εντελώς φουτουριστικά. Γενικά στην Soundstar υπάρχει μια ευρεία προϊόντων που μάλλον δεν μπορώ να την παρουσιάσω με τόση λεπτομέρεια όσο θα ήθελα. Ωστόσο κάποια στιγμή στο μέλλον θα γράψω για τα απίστευτα / γαμάτα / χρήσιμα αντικείμενα που βρήκα στο site τους.

Εσείς αλήθεια έχετε κάτι που να το έχει φέρει ο Θείος Osio στην Ελλάδα;
Προσοχή τι σχόλιο θα αφήσετε και να σας θυμίσω πριν πείτε οτιδήποτε ο Θείος έχει δύο απίστευτα πανέμορφες κόρες και δύο απίστευτα πανέμορφους γιους....ναι πιστέψε το.




Θείε...αν διαβάσεις ποτέ αυτό το post προσπάθησε να εισάγεις στην Ελλάδα το Magic Wand της Hitachi με τόσες ελεύθερες γυναίκες στην Ελλάδα θα βγάλουμε τρελά λεφτά. Αφού σκέφτομαι να κάνω ένα eshop που να πουλάει μόνο αυτό....Τι θες να πεις δεν φέρνεις τέτοια προιόντα στην Ελλάδα; Ένα αθώο μηχάνημα μασαζ είναι...μερικές φορές απλά δε σε καταλαβαίνω

Κάντε Like τον Θείο στο Facebook ρε μουνιά! Έχει ωραίες κόρες.

Μετά απο αυτό το ποστ αναρωτιέμαι αν διαφήμισα την εταιρεία του Θείου  ή την κατέστρεψα για πάντα.

5 σχόλια:

Thomas the Barbarian είπε...

Η Τεκτονίδου θυμάμαι ότι είχε κατέβει υποψήφια δήμαρχος στους Αμπελόκηπους πριν κάτι χρόνια και φυσικά πήρε τα παπάρια του Κυρίζογλου. Αν όντως είναι θεία σου, θα ήθελα να μου πεις πώς κατάφερε να βγάλει το "Βούλα" από το "Κυριακή".

Erisadesu είπε...

Καλύτερα να προβληματίζεσαι πως ο Σάπιος Κυρίζογλου τρώει τα λεφτά σας και πως γίνεται ενώ δεν βγήκε δήμαρχος η Βούλα να πήρε αρκετους ψήφους για να βγει βουλευτής. Όλη η Θεσ/νικη την ήθελε για βουλευτή αλλά οι αμπελόκηποι όχι για δήμαρχο...κρίμα.

Τώρα για το μεγάλο φιλοσοφικό ερώτημα...δεν έχω ιδέα. είναι ένα μυστήριο που θα το πάρει η οικογένεια στον τάφο της.

Rohanne είπε...

Έχουμε το ρομποτάκι. Για την ακρίβεια τρία από αυτά, ένα στο σπίτι, ένα στο χωριό κι ένα στο εξοχικό. Οι δικοί μου είναι τόσο πωρωμένοι μαζί του που το 'χουν προτείνει στους μισούς μας συγγενείς. :Ρ

Erisadesu είπε...

Αγαπητή μου Virgilia δεν ξέρεις πόσο με χαροποιεί η εμφάνιση σου στο blog μας. Ακόμη πιο πολύ χαίρομαι με την απάντησή σου...ωστόσο αναρωτιέμαι...είσαι σίγουρη πως δεν είσαι συγγενής μας;

Είσαι σίγουρη πως η Θεία η Στέλλα δεν είναι η γιαγιά σου;

αναμένω τις δικές σου συνταγές.

Πρόεδρος Α.Π.Ι. είπε...

Παίζει να χω κανα δυο προϊόντα του θείου. Θα δω τι άλλο θέλω να του το ζητήσω (θα πω ότι σε ξέρω:P)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...