Κυριακή 13 Απριλίου 2008

10 Πράγματα που μου τη σπάνε στον ξάδερφό μου.

Ο ξάδερφος μου γνωστός στους χώρους σαν Flipper-idis μου σπάει τα νεύρα από τότε που γεννηθήκαμε.

1. Γεννήθηκε 4 ημέρες μετά απο εμένα.
Και εκεί που η γέννηση μου ήταν το γεγονός της χρονιάς, αφού η μάνα μου μετά από 15 χρόνια γάμου, έκανε εμένα.... Πήγε και πετάχτηκε αυτός και όλο το σόι έπεσε πάνω του αφού και η θεία Ερμίόνη μετά από χρόνια έκανα επιτέλους παιδί και μάλιστα ΑΓΟΡΙ!

2. Όταν ήταν μωρό αυτός ήταν πιο χοντρός από μένα και όλοι πήγαιναν και του τσιμπούσαν το ξανθό μωρό με τα τεράστια μάγουλά, ενώ εμένα με κοιτούσαν και έλεγαν " πω πω τι μαλλί είναι αυτό".

3. Στα γενέθλια μου πάντα ζήλευε και μου έσβηνε τα κεριά από την τούρτα επειδή νόμιζε ότι ήταν τα δικά του.

4. Στα γενέθλια του με αγνοούσε επιδεικτικά και έπαιζε με όλα τα παιδάκια εκτός από εμένα.

5. Όταν εγώ έκανα ένα σκετσάκι στα γενέθλια μου με τον συνχωρευτή μου από τα ποντιακά, 4 ημέρες μετά πήγε και έκανε και αυτός σκετσάκι.

Τα χρόνια όμως περάσαν και το μίσος μου γι αυτόν (και το δικό του για μένα) μας αποξένωσαν έτσι το 1998.

6. Περνάω εγώ στα ΤΕΙ και γίνομαι η πρώτη στην οικογένεια που πέρασε στα ΤΕΙ, αλλά όχι έπρεπε και αυτός την ίδια χρονιά να περάσει στα ΤΕΙ.

Γυρίσαμε την ίδια χρονιά στη Θεσσαλονίκη και άρχισα να κάνω παρέα με την Dannossiel αλλά λόγο της δουλειάς μου έπρεπε να φύγω.

7. Όταν έσπασε η Αντιγόνη το πόδι της όμως, αυτός πήγαινέ και έκανε παρέα μαζί της και έτσι δέθηκαν περισσότερο τα μαλακισμένα.

8. Θυμάται πάντα τα γενέθλια της Dannossiel, ενώ τα δικά μου που είναι μόλις 4 ημέρες πριν τα δικά του τα ξεχνάει.

9. Μου στέλνει σε λάθος ημερομηνίες "χρόνια πολλά για την γιορτή σου". (Αλλά σε αυτό φταίει η Dannossiel που τον πληροφόρησε λάθος.

10. Όσο λείπει στην κωλοχώρα του Βορρά Σλοβακία, στέλνει ανελλιπώς στην Dannossiel μηνύματα αγάπης και στοργής, ΕΝΩ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ για κάθε είδους πληροφορίες.

ναι τον λατρεύω είναι η αλήθεια αλλά όσο δείχνει περισσότερη affection στην μικρή μας ξαδέρφη θα του βγάλω τα μαλλιά τρίχα τρίχα ( αν δεν έχει καραφλιάσει εκεί πάνω με αυτά που βλέπει).

Το χειρότερο από όλα ει ναι ότι δεν είναι Gay και για ένα παράξενο λόγο, είναι ο μοναδικός εγγονός του μοναδικού αγοριού της οικογένειας των γιαγιάδων μας.
Με αποτέλεσμα να κλέβει την παράσταση στον Ναό και στης μαζώξεις της οικογένειας.

Αυτά είχε να πεί η Ιερή πόρνη Erisabetsu για τον πιο αγαπημένο της ξάδερφο....

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κανε ξαδελφη να δεις καλο.Τι αλλο εχεις να του προσαψεις?Αφου ψοφας για τον ξαδερφο σου ρε ΚαφροΘηλυκο...Που τα πουλάς αυτα?Πες πως αγαπας τον ξεδερφουλη σου και ας σε κοροιδεψουμε.
Ακου κει θα τον εστελνες Ολλανδια...και να γινει και gay.Ικανη σε εχω εσενα να τον ριξεις στην Πατρα γυμνο για να τον τσακισουν.

nikisot είπε...

xaxaxaxaxaxax
i love your soi

Erisadesu είπε...

δεν τον αγαπάω τον ξάδερφο μου τον Λατρεύω!!!!!!!!!!!!!!!!!

και ναι ρε αν ήταν gay θα μιλούσαμε για σεξ και ρούχα τώρα το μόνο πρόστυχο που λέμε είναι το πόσο ωραίο κώλο έχει.

και σε αγαπάω μουντοκόριτσο.

trofology είπε...

αθλια!

Ανώνυμος είπε...

She's back.
And she's pissed.
Επιτέλους!

Ανώνυμος είπε...

Ouaou!

gremiii είπε...

Πέτα τον ξάδερφο από το τρένο. Το αποκορύφωμα της ρήσης "μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε". Σνιάρφια.

Ανώνυμος είπε...

Επισης να συμπληρωσω εκ μερους των ΙαπωνοΑρκουδων πως αγαπαμε ξαδερφο γιατι ειναι η τελειοτητα.Πρωτα εγινε το πειραμα *με την Erisabetsu* και μετα ηρθε το ολοκληρωμενο αποτελεσμα του σογιου.
Gomennasai Erisabetsu.Tompouloglou.

*We luv you too κοπελαρα μου*

tzonakos είπε...

Ειναι ενας ύμνος αγάπης προς το ξαδέρφι σου που ξεχειλίζει απο αγάπη και θαυμασμό.
Εγω λέω οτι εσένα αγαπάει πιο πολύ.
Αλλα τωρα μου θύμισες μιά ξαδέρφη μου που τη ζήλευα τότε για διάφορους παρόμοιους λόγους :)

υγ. συμπάθα με που χάθηκα, για λόγους υγείας, δουλειάς και βλάβης PC ισα που προλάβαινα να σβήνω φωτιές στο βλόγκι μου :)

YO!Reeka's είπε...

εποίκες και ποντιακά πούλι'μ;

Dannossiel είπε...

χαχαχαχαχα
γαματο



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...