Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2007

Anime Προβολή στη Θεσσαλονίκη

11 σχόλια:

deadbride είπε...

καλη φαση αν μπορεσω θα παω σιγουρα γιατι εχουμε και το φεστιβαλ κιν/φου ... α να σου πω εχει σε καποιο φορυμ το hellsing2 και το chost in the shell??

Erisabetsu-chan είπε...

giati ti to 8es?
oti 8es zitato apo mena ksereis pws.

Love and Poison είπε...

Που είναι ο Πύργος Παιδαγωγικού :S:S:S:S ????

υ.γ. Αν δεν είναι hentai δεν το βλέπω (πλάκα κάνω ;ΡΡΡ)

Sia+Meza είπε...

Να παμε μαζι Χελγκα μαναρα μο!

Sia+Meza είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Erisabetsu-chan είπε...

love and poison το μέρος που θα γίνει η προβολή ειναι εδώ

http://wikimapia.org/1460428/gr/

Γκρέτα μου φυσικά να πάμε, αλλά να με πάρεις και κανα τηλέφωνο άθλια κόρη.

ModKafros είπε...

Οταν ειχε γινει στην αθηνα το εχασα :_(

Να πατε να πατε και να μου πειτε αν ηταν ωραια, που σιγουρα θα ειναι δηλαδη...

Erisabetsu-chan είπε...

modkafros
kathe trith ston nosotros :)

ModKafros είπε...

θενξ... το ειδα που το εβαλες και στο forum :D

Dannossiel είπε...

άντε eri να πάμε μάζι...μου λειψες.ο συνδυασμός"δεν έχω ίντερνετ-έχω γκόμενο που δεν έχει ίντερνετ"οδηγεί στο να μου λείπει το βλογκ μας...

Erisabetsu-chan είπε...

esu an niazoun pragmatika 8a ikseres oti simera exw IAPWNIKA!!! kai den moprw na paw
poulimenh xaderfh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://athlieskores.blogspot.gr/